Aj Aj Aj

I dag hela förmiddan har jag haft molande värk i magen och i ryggen. Ont gör det. Men jag tog alvedon och gick och tog en varm dusch och nu äntligen har det lungat ner sig. Skönt. För jag vill att den ska stanna några veckor till i magen =p. Men det återstår o se.

I går va jag en sväng på Ikea och köpte lite nya dukar, gardiner, blommor och ljusstakar. Gick en sväng på a6 me. Va tvungen att köpa ny mascara, kommer nog inte komma in till stan på ett bra tag sen när bebisen är född så jag passade på att inhandla det jag behövde. Så nu är det klart i alla fall. Va riktigt skönt att gå själv en stund faktist. Köpte oxå ett Nalle Phu beddset till Elin oxå för hon har varit sååååå avundsjuk på bebisens beddsett. Hoppas verkligen hon blev glad för det, för det va verkligen inte billigt. Men va gör man inte för sin lilla tjej för att hon ska vara nöjd.

Så nu har jag hängt upp mina nya vita gardiner i köket, med rosa ljusstakar till som verkligen bryter av mot allt det vita. Ska nog sätta upp mina nya gardiner i tv rummet oxå som jag beställt på Ellos.

Jonas håller på för fullt i sovrummet. Min duktiga älskling. Hm vet inte va jag och Elin ska hitta på. Kanske gå ner till morfar en sväng el nått. I morgon ska Susse och hennes kompis Beca ta me Elin och Becas killes dotter Isabell till monkeytown. Eller det beror nog på va det är för väder va de hittar på. Gulliga de är.

Ne nu ska jag fortsätta här.

Hoppas ni får en bra lördag.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0