Torsdag

I dag lämnade jag Elin på dagis vid kl 9.00. Fröknarna va utklädda till påskkärringar, så fina så ´=o). De skulle på utflykt o leta efter påskägg, så spännande tyckte Elin.
Jag skulle träffa Madde o Engla på stan lite efter 10 så jag åkte in till Eko hallen tills stan öppnade . Där köpte jag påskägg, cholkadkanin, nalle phu såpbubblor, o pysselbok så hon har lite o göra när vi är långlediga. Hoppas hon blir glad för det...Sen åkte jag till a6 för att lämna tillbaka en stjorta som va för stor, behöver inte köpa mycke större kläder nu, bara anpassningsbara för magen som växer =p.
Sen  ner till stan. Träffade Madde o Engla. Gick lite i affärerna o spanade efter en rosa topp åt Madde som hon skulle ha på dopet. Å det hittade jag till henne på H&M, jag tyckte me att den va så snygg så jag köpte den me, fast jag ångrade mig sen....som vanligt.
Bytte me mina byxor som jag köpte på ONCE förra v, som oxå va jätte förstora för mig. Köpte en rutig lång söt stjorta i stället. Så söt. Ska nog ha den på dopet. El på påskafton då vi ska till Sandra, Ade, The o Hanna.
Måste bara säga att Engla hon är bara en sån snäll bebis. Hon bara ligger där i vagnen o sover, vi fick gå in på Macdonald bara o värma mat o ge henne, sen va hon nöjd igen o somnade om. Å hoppas min nästa bli me så snäll o vill ligga i vagen, Elin ville ju knappt aldrig det, fick gå där o bära på henne för hon ville inte sova för hon va såååå nyfiken =p. Jaja
Sen vid 13. 00 hämtade jag Elin på dagis, som hade haft jättekul i skogen.
Åkte hem o fixade lite. Sen sminkade jag henne till en påskkärring, jätte söt blev hon. Så då ville hon åka till pappas jobb o visa upp sig. Så det bar i väg till stan en andra gång denna dag =/. Men kul tyckte hon det va.

Å i går när jag låg i soffan så sparkade bebisen jättemycke, det är så mysigt att känna de där små spakarna. Man bara ligger o ler..

Nu  ska  vi ha lite mys kväll här.

Ha en mysig kväll

kramis

jag o min påskkärring på pappas jobb ser inte så där jätteglad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0