Stadsparken

I natt har Elin hållt mig vaken typ halva natten. Man är verkligen inte van vid det nu längre ,nu när hon är så stor. Hon hade nog ont i magen efter gårdagens pizza. Hon sa att hon tyckte den va stark, men hon åt för full ändå, sen hade hon typ inte ätit nått på hela dagen, så det blev kanske för mycke för hennes lilla mage. Sen hade hon mardrömmar o pratade i sömnen o skrek och viftade. Hon sov brevid mig. Så jag har inte fått många timmars sömn i natt. Jobbiga är att man inte kan få nån kontakt med henne  heller när hon sover, går liksom inte väcka henne. Men i morse när hon vaknade så sa hon till mig. I natt har jag sovit jättegott brevid dig mamma =). Hm det hade ju inte jag direkt =/. Jaja så är det i bland.

Va ute hela förmiddan i solen, så härligt det va. Sen vid 14.00 åkte vi in till stadsparken för att träffa Angelica å hennes barn. Jag köpte med macdonalds til Elin som hon fick äta innan hon skulle leka. Ojoj va kul de hade. Elin o Hanna hade jättekul tillsammans. Elin klättrade på de högsta klätterställningarna, det bara kittlade under fötterna på mig när jag kollade på henne. Inte äns Hanna som är 6 år klarade klättra på allt som Elin gjorde. Men hon är ju en klätterapa me =D.
Sen kollade vi på djuren, Elin o Hanna gick o höll varandra i handen hela tiden. Såååå fint va det där i dag me alla vitsippor o solen som sken. En perfekt dag =).

Jonas va på IKEA i dag o köpte skötbord. Det är det första saken vi köper till denna bebis =). Det förra va så fult, passar inte til vårt nya moderna badrum =p. Töntig man är igentligen, det va ju inget fel på det. Bara byta överdelen på den så hade den varit helt ok. Men denna nya är svart så den passar bättre =).

Ska grilla lite hamburagere här nu. I helgen blir det jobb hela helgen. Hoppas det går bra me min rygg.

Lite bilder från vår dag då.

Elin o Hanna

Elin hon hennes Nalle Phu på väg in till stan.

 matar   orädd

denna stora åkte hon Angelica  



SPOLING Skötbord
Vårt nya skötbord.

Nu ska vi grilla =D.

Ha en super mysig fredags kväll

kram

Kommentarer
Postat av: änglavakt

verkligen jättefint skötbord, praktiskt med alla fack å så. hoppas du har en bra helg trots massa jobb, jag jobbar oxå hela helgen. kram

2009-04-25 @ 19:59:28
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: sara

Jag tror lilla Elin är lika vild som sin mamma...

:) Kram

2009-04-26 @ 10:17:34
URL: http://sarainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0