Söndag

Hm denna v har varit mest jobb bara. I onsdags va jag o Susse och handlade lite. Mamma hade Elin. Lungnast så =). Hon hade inte vait där på hur länge som helst så hon länktade såååå, särskilt efter att bada =)..

På torsdagen på kvällen va jag ute o åt med Angelica, Tessan o Malin. Jätte gott o mysigt. Vi satt nästan där i 3 1/2 timme o åt och tjatade om allt mellan himmel o jord. Jag o Jonas ska gå dit o äta nån helg tänkte vi.
Detta åt vi alla som huvudrätt.

 mmm så gott det va =) Som efterrätt blev det bananasplitt, har nog inte ätit det på 10 år. Va mätt till dagen efter, till mitt på dagen typ så mycke åt vi =p

Malin Angelica Tessan (fick tyvärr ingen bra bild)

Fredagen efter jobbet åkte jag o hämtade lilla på dagis, sen åkte vi till mamma till det huset de ska flytta. De va där o målade o fixade. Oj oj vilket stort hus. Men det är fint =). Stora ljusa rum. Kommer bli jättebra när de flyttat in.
På kvällen va det väldigt lugnt här. Jag o Elin somnade i soffan väldigt tidigt. Urch man är sååå trött efter en tidig v, går uppp 5 på morgonen o det är ju inte jag van vid direkt. Jobbar ju bara så 1 v i månarden så jag hinner ju aldig vänja mig...
Men det blir ju bara 2 gånger till sen går jag hem =D, om Försäkringskassan inte misstycker =p. Men det ska nog inte vara några problem, det har det aldrig innan i alla fall.
Lördagen åkte jag in till stan för att köpa ny utedynor, mötte upp mamma o Olof på IKEA. Men hittade inga där som jag fastnade för så jättemycke. Blev tillslut Ekohallen jag köpte dem på. Så här ser de ut.



Detta är taget i butiken, vårt blir nästan likadant fast vi ska ha vita utemöbler. De är träfärgade nu men jag ska måla dem vita snart. Fina va??

På kvällen grillade vi för ovanlighetens skull =p. Somnade jättetidigt i soffan då me =(. Är sååååååå trött nu förtiden, jättetråkigt att aldrig orka hålla sig uppe på kvällarna utan somnar nästan samtidigt som Elin.

Idag har jag bara slappat. Elin o Jonas har varit ute. Sen åkte vi in till stan o köpte pizza på PRIMA . Jättegott va det i alla fall. Nu ska jag gå o kolla på tv. Får se i fall det finns nått o kolla på.


Ha en mysig söndags kväll ska gå o kolla på Dumbo nu me Elin, det va visst på Disneychannel nu, mysigt

Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, visst hade vi mysigt. Det var så skönt att bara sitta och prata. Kram!

2009-04-19 @ 21:09:15
Postat av: Lina

Jätte fina:)



Kram

2009-04-21 @ 09:05:25
URL: http://linalillalina.blogg.se/
Postat av: Änglavakt

verkligen jättefina dynor, skall oxå köpa nya tänkte jag men först skall vi hitta några bra utemöbler tänkte vi... hoppas du får en bra vecka kram kram

2009-04-21 @ 14:32:30
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0