Onsdag

Urch känner mig bara såå deppig. I går fick jag gå hem i från jobbet för jag har såååå ont i ryggen el i svanken. Har så ont att jag knappt kan gå =(. Tur att jag bara har 2 månarder kvar att jobba, fast helgerna blir nog jobbiga när de är så långa pass. Så jag är hemma i dag o i morgon o vilar ryggen så jag klarar helgen på 26 timmar.

Jag är så besviken på en person i min närhet som va sååå fruktnasvärt otrevlig mot mig för nån v sen i telefon när hon va onykter.Om det är något hon stör sig på kan hon ju ta det när hon är nykter o sen har inte hon me det o göra hur vi gör med vår dotter el inte ...... Hade inte pratat me henne på ca 1 v nu. Sen ringde hon i går o lossades som inget, sen när jag tar upp det så får jag inte prata om det, Nej nu glömer vi det säger hon, jag vill inte prata om det. Men jag kanske vill det. Nej nu pratar vi om nått annat. Ingen ursäkt eller nått. Blir så ledsen. Om man inte pratar om problemen så finns de inte el???
Vissa tror att de kan betee sig hur som helst o man ska bara ta det o gå vidare utan att få en ursäkt... Förstår inte att hon sårar människor när hon beeter sig så???? Fast hon kanske inte äns minns va hon sa??

Nu är jag i v 21 o jag känner sparkar för fullt. Å det är så mysigt. Har gått upp 5 kg nu =(. Fast det kanske inte ä så jättefarligt mycke, men man vill nappt ställa sig på vågen nu för man vet att det bara blir högre o högre siffror. Jaja så är det...
Elin sa för nån dag sen till mig. Mamma jag länktar efter min lillasyster i magen. Så söt hon är. Vet inte varför hon har fått för sig att det är en tjej, men jag säger ju till henne att det kan vara en pojk me, men då säger hon bara att det blir 2 bebisar, 1 pojk o en flicka. Söt hon är me sina funderingar...Man undrar i bland va som rör sig i de små huvuden i bland när de ställer sina frågor....

Nu ´ska jag följa med Elin ut o leka lite. Blir en lugn dag i dag...

Ha en bra onsdag

kramis

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Cissi!

Testade du receptet?! Jag tyckte det var jätte gott. Vilken fin blogg du har, är du så teknisk? Jag tycker det är jätte svårt med denna bloggdesign... Är värdelös, men försöker sakta men säkert :)

Ha de gott!

2009-04-22 @ 20:23:05
URL: http://liveteftertjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0