Måla

Nu målar Jonas hallen =D. Hoppas verkligen att han blir klar i dag.....Har ju "bara" tagit 3 månarder nu att göra den klar.. Men jag hoppas verkligen att den blir klar i kväll..Va bara tvungen att skriva detta.
Sen är det  "bara" måla räcket, byta dörrar, byta golv (blir senare när köket byts) o sätta upp nya lister. Så det tar väl ytterligare 3 månarder innan det är klart =/. Nejdå det är jag som ska måla räcket så då tar det inte lika lång tid det kan jag grantera  =p.
Måste bara visa hur ful våra halltapet vara innan detta projektet sattes i gång.
 hahaha kolla in borden haha.
Urch va ful.

Gjorde så god mat i kväll.
4 portionsbitar Lax i ugnen kryddat med salt o citronpeppar

Kokade potatis i småkyftor, När de va färdigkokade hällde jag bort vattnet. Hällde på ca 3-4 dl matlagningsgrädde
La sedan i en burk kapris o en purjolök i småbitar som kokade tillsammans med allt. grädden blir en tjock sås när det kokar i hop med potaisen. Kanon gott är det, Elin sa att det va hennes favorit mat =D.

Ska natta skruttis nu

Ha en mysig onsdag kväll

kramis

Kommentarer
Postat av: Tessan

Snygg halltapet =) Ungefär så såg ju vårt kök ut innan. Tur det finns tapeter och färg. Hoppas ryggen/svanken blir bättre snart. Kram!

2009-04-22 @ 21:09:24
URL: http://tessanaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0