Härliga dag =)

Å vilket underbart väder det har varit i dag. Som sommar värme. Har kunnat vara ute i bara bikini å det är bara april månard, helt otroligt. Inte så jättekul att visa sig i bikini nu me mage o sååååååå blek, Men min närmsta granne är oxå med barn o hon gick oxå i bikini så jag är ju inte ensam här i allfall med "stor" mage.  Har tvättat all min tvätt med och hängt ut o torkat. Känns alltid renare när det hängt ute o torkat tycker jag, luktar såå gott då me ( om inte pappa kört gödsel )....

I går va vi hos mamma o körde massa saker. Hängde upp lite gardiner o plockade upp lite i skåpen. Men i dag är den stora flytten. Ska nog åka dit sen o hjälpa till. Helt underbart hus är det i alla fall. Hur stort som helst, stora öppna ytor och vita väggar i stort sett i hela huset. Men mamma o Olof har redan satt upp en fond vägg o har köpt en till som ska upp. Blir jättesnyggt.....

Så här ser min mage ut nu i v 23 (går in i det i morgon)

 Nu är den rätt lagom stor

Elin i dag när hon äter frukt i skuggan Hos mamma

I morgon ska Elin till dagis en sväng, ska då åka till stan. Måste köpa lite tunnare kläder till Elin, har bara sen förra året o de har hon växt ur. Så det blir väl H&M o Lindex i mogon då, kanske Gina Tricot för mig då....
Sen blir det att åka till mamma o hjöpa till lite. Men på kvällen blir det mys här hemma tror jag. Det är ju Valborg =).

Nu ska vi äta lite lax här, Elins favorit.

Ha en härlig kväll

Kramis

Kommentarer
Postat av: sara

du är så fin med din lilla mage :) hoppas att allt är bra med dig, kram

2009-04-29 @ 19:12:40
URL: http://sarainthecity.blogg.se.
Postat av: cicci

Tack Sara!!!

Allt är bara fint här =). Hoppas allt är bra me dig.

kramar

2009-04-30 @ 07:35:37
URL: http://cizziandesson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Fiiina magen och lilla Elin, hon är ju bara för söt! Kram.

2009-05-02 @ 01:34:09
URL: http://tessanaxelsson.blogg.se/
Postat av: Susse

Ja de ser nästan likadana ut våra magar här =)

2011-03-29 @ 15:59:04
URL: http://fiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0