Goa Engla

Mamma kom och hämtade oss runt halv 4 för att åka till Madde. Men vad Engla hade ändrat sig sen jag träffade henne sist. Så fort man tittade på henne så log hon. Så gulligt. Sen "pratade" hon en massa. Det har jag inte hört heller innan. Å det är så mysigt att lyssna på bebis joller. Elin höll på en massa med henne. Pussade, kramde och höll. Men det är ju bra att hon vänjer sig. Men det märks väldigt tydligt att hon är avundsjuk på Engla, särskilt om jag håller henne. Men det är nog vanligt kan jag tänka mig.
Elin blev som en liten bebis igen är hon såg babygymet, hon la sig direkt där under o började leka o lossas skrika som en bebis. Min lilla knäppis.Sen när Engla skulle ligga där så skulle hon oxå absolut ligga där. Men de fick platts båda 2, vilken tur =).
Blev pizza här i kväll från Mickels i Tenhult.

Nu har Jonas målat klart hallen, LYCKLIGA jag =). Nu håller han på att sätta upp en lampa. Blir jättesnyggt faktist. Ska ta bilder i morgon så ni får se me.
Det är ju inte helt klart, men det största jobbet är ju gjort nu i alla fall =).

Det va en person här och gjorde brandskyddskotroll . De gör visst det vart 8 år, hm inte så jätte ofta direkt. Vi hade visst haft soteld i skorstenen. Oj oj tur att det gick bra o inte hela huset brann ner =/. När jag va liten så brann ju vårt hus rätt bra en gång av just soteld, urch då.  Fick bo i lillstugan(huset som ligger gämte pappas hus) i säkert 6 månarder el nått medan de renoverade hela vårt hus som var vatten, eld och rökskadat. Det glömmer man aldrig.

 Nöjd  Sötis  Glad, lik Tias 

Kusinerna under babygymet  farmor o Engla


Hoppas ni haft en bra dag.

Nu ska jag kolla lite på tv o ta det lugnt.

Ha en mysig kväll.

Kramis                                                                                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0