Lugn hemma kväll

I går så började jag jobba kl 12.00-18.00. Så tråkig tid. Jaja det får man väl ta en fredag i månarden. Lämnade Elin kl 11.00 så jag åkte till Angelica innan jobbet. Fikade lite å tjata lite.
Sen när vi kom till jobbet så stod Tessan där. Då fick jag en jätte fin present av dem.Två jätte fina ljuslyktor. Så gulligt av dem.  Fyller ju på söndag. Tände lyktorna i gårkväll. Så fint.
I går gjorde vi egen kebab, mums.
Kollade lite på Idol. Men nu har ju den bästa som va kvar åkt ut så nu behöver man inte titta på det mer.

I dag ska vi bara städa lite inför i morgon. Jonas har åkt in till stan igen för att köpa nått till mig....Hm slipper ju städa me..
Han ska hämta ut min telefon oxå =D. Det blev en Sony Eriksson 770i en rosa...självklart. Länktar. Min andra rosa telefon slängde Elin  poolen i somras. Grrrrr. Satt å pratade i telefon me banken så jag kunde inte säg till henne heller......
Undertiden har jag haft en gigantisk telefon. Jonas gamla. Har blivit rätt retad för den... Men nu är det slut me det =D.

Nej nu ska jag sätta gång å städa, får se  fall jag får nån hjälp av Elin =).

Ha en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0