Kalas

Nu har jag blivit 27 å gammal då. Nja känner ingen skillnad faktist =).

I lördags va vi bara hemma å fixade lite. På kvällen gjorde vi egen planka. Jätte god blev den. va vi kan jag å min älskling. Eget potaismos runt om. Kött sparris  me bacon lindat om beanes sås. Sen en tomat. Blev så god. säkert jätte nyttigt =p.
På söndas morgonen kom Elin sjungade jag måa leva jag måa leva ut i hundrade år. Och slängde massa paket på mig.
kl va då 07.15 en söndags morgon. Sådär kul. Men det va jätte mysigt.  Fick av Jonas å Elin Sex and city hela boxen plus en nya filmen. En jätte god bodylotion fån Chistina Agulera (hm stavar hon så). Fick oxå ett långt halband me ett hjärta på som jag kollat på länge. Han är så snäll min lilla älskling.
Blev lite kalas här då hela dagen.Så mysigt att bara umgås å mysa lite. Elin å Filippa va å busade på hennes rum hela tiden så dem såg man knappt (allså lungt för mig ). Maten va jättegod som mamma hade lagat. Potatisgratäng och fläskfile och sallad. Hon hade gjort tårta och nån annan god kaka =). Världens bästa mamma. Tack mamma för att du är så snäll.......Fick oxå lite lottor, vann faktist hela 180 kr. Kul. Hm en tröja på Vero Morda typ =) haha skoja bara. ska inte köpa mer kläder nu. Har köpt så mycke det senaste.
På kvällen tände vi masa ljus å lyssnade bla på regnet som smattrade mot rutan. kollade oxå på Ensam mamma söker.
Somnade i soffan som vanligt efter det, Men jag hade varit uppe som  kvart över 7.....Skulle ju upp kl 5 dagen efter me....
Det va min födelsedag det......

I dag har jag jobbat förmidda 06.00-14.00 (jobbar in rasen) Va helt ok. har ju roliga jobbakompisar som förgyller tillvaron =). Inte jätte kul när man har nån som går och blänger och kollar på en hela dagarna bara =(...Nämner inga namn...=
Efter jobbet åkte jag å Angelica å handlade lite på både konsum och Ica...hm stammisar där typ.
Pappa å Ingalill kommmer hit i kväll,de kunde inte i går. Såjag va tvungn å köpa lite fläskfile för all gick åt i går. Men potatisgratängen belv det massa över av. Så jag behöver bara fixa till fläskfile och lite sallad i dag.
Ne nu ska jag göra lite nytta.

Ha en mysig kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0