Grrrrrrrrrrrrr

I dag va Susse här en sväng på förmiddan eller hon kom efter jobbet. Elin är överlycklig att hon kom.  serverade henne lite kaffe i hennes servis å så där =). Vid 2 tiden så skulle vi träffa mamma vid i fiket.
Vi mötte upp henne där. Sitter vi där jag , elin, Susse å mamma. Elin sjuger å lever som en vanlig 2 åring gör. Sjuger dock i en papp rulle el nått. Då när vi sitter där kommer en gubbe fram och kollar bara på Elin så säger åt henne att vara tyst för han hör inte va farbron säger som han sitter å fikar me. Elin blir helt tyst å säger jag heter Elin. trodde väl bara att han ville prata och skämta som alla andra gör me henne när hon är nånstans. Hon är ju sån som många busar å skämtar me för att hon är så framåt å söt =).
Sen går han bara. Vi tog våra saker å gick trots att vi hade tänkt att stanna en stund till....
Grrrrrrrrrr jag blir så arg. Att man kan me. Dumma gubbe sa Elin sen efter va hon hörde va vi sa om honom..................

Men det är alltid kul å träffa mamma å Susse i alla fall. På söndag fyller jag år. Då hade jag sagt till mamma att jag inte ville fira. Så en dag nu i v så ringde hon och sa att hon fixar all mat å fika bara de fick komma å fira mig. Så himmla gullig är hon. Världens bästa mamma... Det va ju inte så att jag inte ville fixa nån mat. Men vi har sagt att vi inte ska fira när vi fyller utan bara när det är gämt. Men det är mysigt att bara umgås alla.  Vi är ju en rätt stor familj om man säger så. Blir väl runt 12-15 personer i fall alla kommer. Elin säger att hon ska köpa kläder till mamma. Rolig hon är. Om man frågar va hon vill ha i julklapp så är det kläder. Hm är det vanligt att en 2,5 åring önskar sig det hihi. Undra va hon fått det i från=).
Men det va lika dant förra året när jag fyllde år så sa jag att jag inte ville fira mig. Jag fyllde då på en fredag. Då jobbade jag kväll 12.00-18.00. När jag kom hem va jag ensam, undrde va Jonas å Elin va. Ringde å kollade. Han sa bara att han va sen men att jag kunde duscha å göra mig i ording tills de kom hem. En stund senare så ringde det på dörren så stod hela min familj där ute me mat å presenter. Så de hade fixat mat å allt. Gullig min familj är. Till å me pappa å Inga-lill va me på detta. Så det blev stort kalas det året me fast vi inte ska fira =). Roliga de är. Bättre familj kan man inte önska sig.

Min familj består av min storasyster Madde. Skriver inte om henne här......
Sen är det min storebror Mattias på 28 år me sambo Madde 26år som väntar barn i Januari, jätte kul , jag länktar =) att få hålla i en liten bebis igen. Mattias är sååååååååååå snäll, hanär sååå lycklig nu när han ska bli pappa. Det verkligen lyser om honom. Det är han värd, han kommer bli en kanon pappa. Han va rätt mycke hos oss när vi fick elin.
Sen är det min lille bror Victor på 23 år han är singel men världens goaste kille föstår inte att han är singel. Han är så snäll å söt, tråkigt att man inte träffas så ofta heller, fast att han inte bor så långt borta.
Sen har jag min söta gulliga lilla syster Susse 19 år. Skulle ha det rätt tråkigt utan henne. Hon är nästan alltid me mig å shoppar å gräjar =). Hon är sååååå snäll gullig. Hon va oxå här jätte mycke när jag fick Elin. Därför är nog Susse en stor favorit hos Elin. Men nu har hon tagit studenten å jobbar å sliter varje dag. Bor hos sin pojkvän Mattias. Så nu träffas vi inte lika mycke som innan. Rätt tråkigt =(. Men vi pratar nästan varje dag =). Hon är bara bäst men det är min andra syster me....
Det va syskonskaran det. Men sen har jag ju min mamma å pappa me. Men de har skaffat sig nya familjer å är gifta båda 2 me nya. Men de skriver jag om i morgon. Måste fixa lite mat,

Ha en mysig kväll, ska kolla på bonde söker fru,
Jonas träna i kväll =(

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0