....

Hm den här v har varit ganska lugn faktist.
Bara regn och rusk ute så det har inte gått att vara ute något alls =(. Stackas lillan.  Men man får ju hitta på saker inne i stället. Dega lite som hon säger. Lägger ut lite bilder här me så får ni se.
Som ni märkt så finns inga bilder på min kära sambo Jonas. Han har förbjudit mig att lägga ut bilder på honom och det får jag väl respektera tyvärr =(.

I går va Susse och Tias här och fikade. Susse hade me sig vanlijbullar som hon hade bakat. De va jätte goda. Tyckte Elin me,hon tog 3 st. Jag tänkte faktist orkar hon äta 3 st bullar. Hm mycke riktigt i dag på morgonen hittade jag nästan en hel bulle i min stövel =p....Det va där den tog vägen Susse =)
Elin är på Tias hela tiden att han ska följa me på hennes rum och leka. Tjatar hela tiden stackan.....


I dag körde jag Elin till dagis till halv 10. Skulle på utflykt i dag...Mamma åker till a6 =)
Träffar Mattias tjej där Madde. Går lite me henne. Ska träffa Susse där. Träffar oxå Angelica. Jag och Tessan skulle egentlien hem till henne i eftemidda men Nathalie va sjuk.
Hm blev 2 nya tröjor på Vero moda.....En mössa till Elin, en Esperit tröja till Elin som hon ska få i julklapp. Sen va det nog inget mer, jo ett  Hallo Kitty läppglans till mig hihi. Luktade jätte gott.
Hm blev visst 2 nya strumpbyxor me.......Jag och Susse åt på Zoya =D mums.

 kväll blir det nyttig mat. Jonas har fått för sig att han kommer dö inom 15 år i fall han inte går ner över magen. Han har lyssnat på nyheterna denna v. I början av v tror det va i måndags sa de. Om  man håller på me vibrerande (vet inte hur det stavas)  maskiner mycke så löper man stor risk att dö i hjärt och kärlsjukdom. Jonas polerar bilar hela dagarna.......
Sen typ dagen efter så säger de på nyheterna att om man sover mindre än 7,5 timme per natt så löper man större risk att dö i hjät och kärlsjukdom, Jonas sover typ 6 timmar per natt.............
I dag säger de på nyheterna att om man har till och med lite fett på magen och är normalviktig och äter nyttigt så löper man stor risk att dö av hjärt och kärlsjukdom.
Jonas har väl lite hull på magen men inte jätte mycke....................
Så nu blir det träning och nyttig mat här hemma annars så tror han att han kommer dö snart.......................
Kul va?

I morgon natt så jobbar jag . Men har tagit ledigt andra natten för han som ska göra våra badrum kommer hit på lördag morgon och ska vara här hela dagen. Inte så lätt att sova då... Skönt att bara jobba en natt =)
Är bjuen på tjejfest på lördag hos Fia Hansson,rätt många från jobbet ska nog dit. Men tyvärr så blir min kära andra hälft inte så jätte glad om jag går ut så jag får väl snällt stanna hemma =(.

Nu ska jag koka kycklingfile och fullkornsris mums....I går åt vi bara sallad och kycklig, nyttigt me =)

ha en mysig kväll.

I morgon får jag sovmorgon för Elin går på dagis mellan 06.30-1400 för jag ska få sova..inför natthelgen

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejje!

Jag har oxå skaffat en sån här sida nu, hi hi, det verkade ju kul! lottablomberg.blogg.se

Vad jobbigt med era hjärtan, det verkade ju likadant som mattias hade, otäckt det där. Blodpropp trodde dom ju att jag hade i lungan när jag hde barn, vet fortf inte om det var det för den kanske löste upp sej, o hade tur, eftersom jag fick inohept, en spruta i magen.. uscha!

2008-11-14 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0