mys

I går bar det i väg till Taberg till min kompis Sandra. Elin va överlycklig. Men först va vi inne på Svenssons i Tenhult (är inne där nästan varje v). Skulle köpa nått till Sandra tänkte jag. Elin gick där inne bland alla fina saker. Är mycke julsaker som glittrar där inne. Å mamma va vackra saker sa hon är helt impnerad av allt fint. Hon brukar vara me där inne men nu  glittrade allt så fint. Jag kan skarpt rekomendera att åka dit. Finns såååå mycke fint. Jag köpte även en jätte fin ljusstake som va på 50% rea. Hade kostat över 400 och nu kostade den 200 nånting. Har kollat på en jätte länge så jag tänte att det skulle jag unna mig =)..Har nog inte gjort det på några dagar hihi. Men det blev i alla fall en kopp me en ängel på som va nån fin blomma i. Elin va jätteduktig pillade inte jätte mycke på allt =). Fast hon försökte snatta en liten julgran, men den fick jag tvinga henne att lämna tillbaka. Nu bar det i väg igen. Nu skulle Elin få leke me sin bästis Thea.

Men ändå när vi väl kommer dit så ska hon va hos sin mamma hela tiden. Hanna Sandras yngsta dotter ville vara hos mig lite i famnen å det råkade Elin se så hon va tvungen att övervaka mig hela tiden så inte hon va hos mig...Så avis är hon. Hon stor grät om hon inte fick sitta hos mig när Hanna satt hos mig. Lite jobbigt men sen lekte de för fullt i alla fall. Sen kom Cissi me sin Albin me. Blev riktigt livat. Den ända stunden de va tysta va när de fick glass. Sen på eftermiddan va barnen trötta å gnälliga så då åkte vi hem till mamma. Hon bor ju i Norrahammar så det är inte långt i mellan
Där fick vi lite mat. Sen gick vi alla å kollade på tv. Först somnade Elin sen jag sen mamma och jag tror att Olof me somnade till en stund...Trevliga vi är när vi hälsar på.
Åkte hem runt halv 7 tiden.

Jonas kom hem rätt sen vid 20.00 tiden ungefär. Han höll på me bilen.
Det va min tv kväll i går, först Desperate housewives sen Chistine och efter det Brothers & Sisters sen va det CIS men det somnade jag till....som vanligt somnar man i soffan. Varför kan man aldrig sitta upp i en soffa för?

Vi tog sovmogon i dag till 10.00, skönt. Får se va vi hittar på i dag. Susse kanske kommer hit och tvättar. Uppdaterar lite senare i dag.

ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

åhh de är så skönt med sin egna tv kväll :-D hjihi., har sandra 2 barn??!!?!? visste inte jag... där ser man.

Ja jag tkr att vi måste ses snart!!

På fredag ska jag o daniel o ett par till ålka till lager 157 :-) ska bli kul, hoppas bara att det finns nåt att ha den här gången....

DU, du måste förklara för mej hur man gör på tradera, är det lätt att köpa o sälja saker där eller??? du verkar tycka det är bra, eller?

Jag ska gå in på den sidan o prova... men jag är ju inte alls så haj på datorer :-S

fin ljusstake du hittat :-)

KRAM

2008-11-19 @ 19:57:11
URL: http://.lottablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0