grrrrrrrrrrrrrr

Blir sååååååååååååååååå arg. har köpt en parfym på tradera för 225 kr + frakt. har väntat nu i ca 3 v på  denna parfym nu. Har mailat lite med henne som jag köpt den av. Hon sa att hon skickat parfymen samma dag som jag betalat in....Nu när jag går in o kollar på hennes omdöme, då ser jag där att hon fått jättemånga negativa omdömmen för att hon sålt saker och inte folk fått sina saker.....Då förstår man ju att hon har lurat mig. Då ger jag henne negativt för detta  (inte mer än rätt när jag betalt  270 kr för detta å inte få nån parfym)...Då får jag negativt omdömme av henne, när jag gett henne 270 kr å inte får nån parfym......Jag blir sååååå ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur kan hon bara me, det är hon som har lurat mig liksom........

har en dålig dag känns det som!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag köpte tre stjärnor men jag har bara 2 stora fönster..snacka om hjärnsläpp=) Ska lämna tillbaka en idag.

Jag ska försöka ta det lungt och njuta men det är lite svårt..full fart hela tiden=)

Massa kramar!!!

2008-11-27 @ 12:24:05
URL: http://linalillalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0