burrrr

Ursch va kallt det har blivit här...jag bara fryser. Fast nu är det ju bättre än när det bara regnar. Det är så fint ute , men kallt.  Fast det försvinner väl snart kan jag tänka mig.

I lördags va vi hemma hos Cicci o Per då, Sandra och Ade kom me. Riktigt mysigt va det. Så lungt o tyst va det utan barn.
Men det kändes konstigt att vara utan dem.
Vi lagade mat tillsammans, Det blev potatisgratäng och fylld fläskfilé (soltorkadetomater o timjan), stekt i vitlökssmör och kryddade me vitlök, sallad till...Sååååå gott va det. Lite kex och ost till.
Blev morotskaka till efterrätt som sandra bakat. Jag skulle ju tagit me vanlijbullar men de blev ju lite torra så det  gick ju inte tyvärr. Satt och tjatade hela kvällen å lite vin blev det me.

Blev sov morgon hos mamma, så skönt. Elin vaknade inte förrens vid halv 10. Men mamma tog hand om henne =). Så snällt så.
Mysigt att sova hos mamma, va längesen nu. Hon o Olof gjorde god frukost till oss, me tända ljus. Mys söndag. Kollade lite på en barnfilm me Elin alla vi sen på dagen. Slapp söndag kan jag säga.
Åkte hem vid 15.00 tiden.
Blev bara slöa hemma. Kollade på ensma mamma söker =)

Nu är det bara jobb denna v =(. I går va vi hos Svärmor o svärfar efter jobbet. Hade hantverkare här så jag ville inte åka hem.
I dag åkte vi till Tias Madde och fikade hade fortfarande hantverkare här hemma så jag ville inte vara hemma. bara jobbigt.
I morgon blir de nog klara hoppas vi på =).
I kväll är det min tv kväll (om jag orkar hålla mig vaken).

Måste ta hand om nakisen nu (hon strippar ju alltid).

Ha en mysig kväll

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0