bull bakning

I går så jobbade jag från 12-18 =(. Tråkig tid men Tessan va där i alla fall så då gick det ju bra =). fick skvallra lite. Har inte träffats på 2 v eller nått. =p.
I går blev badrummen klara =D. Sååååååå skönt, så nu ska bra allt kopplas in me,, hoppas på att det blir nästa v.
Blev egna hambugare i går me mozarella ost och tomat. Sen sätter man in dem i ugnen tills osten har smällt. Det är super gott. Sallad, lök, ketchup och dressing till det mums säger jag.
Jonas va såååå trött igår så jag tror att han gick och la sig vid 10 tiden. Det gör han inte äns på vardagarna så han va jätte trött.
Jag å Elin somnadei soffan, vaknade till vid 2.00 då gick vi och la oss i min säng.

Elin vaknade inte förrens halv 10 i dag så vi fick lite sovmorgon. Efter frukosten blev det vanlijbulls bakning. Elin va jätte duktig på att hälla i sakerna, nästan lite för bra. De blev l lite torra tyvärr, men det är inget hon märker av för hon nog ätit 4 st. Hon bjöd grannen tommy på en bulle me. Hm han vågade knappt äta dem. (hon nös bara 2 gånger över degen).
Jaja men kul tyckte hon det va i alla fall.

i kväll blir det mys me kompisar. Elin ska vara hos mormor och vi hos Ciss o Per. sandra och Ade kommer me.
Blir kul. Blir lite vin och öl kan jag tänka mig nu när vi alla är banfria för en kväll.......
Ne nu ska fixa i ordning mig och packa lite för vi sover hos min mamma inatt.

Ha en mysig kväll. Det ska jag ha =).

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0