Ändarde planer

Elin ville absolut inte åka till dagis i dag. Jag vill stanna hemma hos mamma snälla, grät hos. Stackas pluttan.
Du får stanna hemma hos mamma i fall du vill sa jag då. Hon blev övelycklig. Kul att hon trivs hemma i alla fall.
Så hon kröp ner i min säng och somnade om till kvart över 10 =).Skönt för jag ska ju jobba i natt.

Har tänkt på en sak, man ska aldrig hålla på att tjata på folk om att ska inte ni ha barn snart. Eller ska inte ni får ert nästa barn snart?? Herregud va vet de som frågar hur det är liksom. Man ska ju bli me barn oxå och det kanske inte är lika lätt för alla.............Tänk er för innan ni säger något tycker jag. Personligen får jag nog den frågan flera gånger i v och det kan vara rätt jobbigt i bland.. Klart att jag vill att Elin ska få ett syskon, men det kommer när det kommer.!!!!!! ´

Hm fick en mindre rolig komentar här inne om Elin, att hon va ett missbildat barn. Hemskt moget av dig!!!!!!!!!!!!!!!

I morgon börjas det i badrumet YES!!!!!!!!!!!! haha han kommer kl 07.30, Jonas får ingen sovmorgon i helgen heller. Stackas honom han som behöver sova så att han inte dör i hjärt och kärlsjukdom........

Maten blev faktist förvånadsvärt god i går. Kokt kycklig me Matvete och en god sallad me bacon i. Gjorde en dessing med gräddfil, curry,salt och vitpeppar i. Super god...Blir nog fler gånger.
I dag måste jag kompensera upp att jag a nyttig i går så det blir Macdonalds i kväll innan jag åke till jobbet. Jonas köper me det....

Skönt att Madde känner sig bättre nu. Hon tänkte på en gamalbarndoms kompis till oss som vid 28 års ålder som fick pacemaker. Han höll på att dö. Bara turen att han va på sjukhuset när hjärtat stannade, annas hade han inte överevt. Han hade ju oxå problem att det slog konstigt å så. Precis som för oss. Men hans va ju rätt så mycke allvarligare. Man ska alltid kolla upp i fall hjärtat slår konstigt,det sa doktorn i alla fall. För det kan ju vara allvarligt som sagt............

Nu ska jag gå och duscha.

Ha en bra natt, det ska ju jag ha =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

nån som skrivit att hon va mongo? vika idioter, men det är ju bara nån som är svundsjuk på nåt hajjar du väl! Lustigt folk finns de. kram

2008-11-14 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0