luciafirande

Urch denna v har inte varit kul. Har haft ständig huvudvärk, tandvärk och ont i bihålerna. Men  i går fick jag äntligen tummen ur å ringde till doktorn. Fick tid me en gång. Det va då bihålsinflammation. Så nu har jag nästan varit sjuk i 2 veckor. Känns som man aldrig ska bli frisk, men nu har jag ju fått medicin så jag hoppas jag ska bli bättre nu. Men orkar inte jobba i natt nu då. Skulle bara jobbat 1 natt 13 timmar. Men 13 timmar är rätt mycke så jag kände att jag inte orkar, me ständig huvdvärk så är det inte kul...jaja nog om mig å min sjukdom =p

I tisdags va jag hemma hos Angelica en sväng å fikade. Gunilla va me oxå. Angelica är ju bara för snäll, hon hade köpt 3 julklappar till Elin. Precis som inte hon inte kommer får några =). Jag mernar hon har ju 3 barn att köpa till redan så köpter hon till min lilla bortskämda unge som nästan får allt hon vill ha. Hon är såå snäll. Det va 4 hästar me borstar till, en uppblåsbar tomte (favoriten) och en påse med massa hårband och hårspännen i å självkart va allt rosa =)..

Onsdagen va Susse å tias här en sväng å hälsade på, Elin älskar ju Tias så det va kul. Nästa v blir det väl bak här igen med pepparkakor å julgodis =), det blir mys.

I går va det luciafirande på dagis. Hon va sååå duktig. Å kan inte fatta att hon är så stor nu. Urch jag vill inte att hon ska bli stor, vill att hon ska vara liten alltd =p. Men det är ju så de växer upp så fort. Men det är bara så msyigt när de är små, nu klarar hon sig så mycke själv men ändå är hon forfarande väldigt beroende av  oss å det är ju bra =D. Det är ju bara att inse att det är dax för nr 2 kanske,. Alla som fick barn samtidigt som mig har typ redan fått barn nr 2 el är gravida..Fast jag tycker det är skönt att Elin skulle klara sig lite själv när man får nästa barn. Lägger bara till att jag är inte  med barn nu. Va på utväcklingssamtal på dagis med i går. Hon är visst jätte snäll å duktig där. Sköter sig bra. hm då skulle de se hur hon är hemma =), hihi skojar bara. Men hon är ju i trotts åldern nu så det är inte alltid lätt att veta va man ska göra i vissa stuationer. Va på Eko hallen i går när Elin va på dagis, köpte lite julklappar åkte sen till Coop å kollade lite. Sen Ikea. Va där prick kl 10 när de öppnade så jag va nästan själv där inne först. Sen blev det A6. Blev lite julkappar handlat ialla fall. Men har till Jonas å Victor kvar. Skönt. Gick me Susse en sväng me. Nästa v ska jag Angelica o Tessan åka till a6 en sväng me å handla lite. Men jag och Jonas ska nog åka in tillsammans med tror jag.
Länktar till Mattias o Madde får sin bebis, å så mysigt.
Va nere hos dem en sväng i onsdags me. De håller ju på med renovering. Det kommer bli sååå snyggt, Mattias å så duktig me. Han är värkligen händig. Kommer bli kul att se hur det blir när det är klart å det verkar det vara snart. De hade "bara" att måla taket (3gånger på si en så där 100 krm vet inte riktigt hur stort), tapetsera o lägga golvet kvar. =)¨

Ne nu ska jag bara ta det lugnt å vila å bli frisk igen.

ha  en bra dag.

Å va mysigt det är att det snöar ute =)

               fika på dagis


leker på dagis   tomten hon fick hästarna hon fick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0