gjort snölyktor

Nu har jag å lillan gjort 2 snölyktor. Kände att jag va tvungen att gå ut en sväng fast jag inte är pigg. Har ju ingen feber så det är ingen fara tror jag. Elin blir helt rastlös av att bara vara inne å se att det är massa snö ute gör inte saken bättre. Hon har tjatat hela dagen om att hon ville gå ut. Så 2 snölyktor blev det å lite pulka åkning. Riktigt kul faktist tills hon började grnälla att det va kallt å jag skulle bära henne oxå upp för en brantbacke och dra pulkan efter, nej tack. Det va den där jobbiga backen ner till min pappa så de som känner mig vet hur jobbig den är. Det va inte smidigt vill jag lova å det va rätt jobbigt att dra henne upp för den. För jag vägade bära henne upp. Sen va hon kissenödig mitt i allt oxå. Så det hände en olycka i byxorna stackan. Fick skynda oss hem.
Nu har vi tänt våra fina lyktor. Elin va sken av lycka när vi tände dem, hon va sååå stolt över sig själv. Söta lilla Elin. Men nu är jag helt slut efter detta. Elin sitter å kollar på disny time nu å äter lite fredags godis. Hoppas på att Jonas kommer hem snart.  Kl är snart halv 6 å han har fortfande inte kommit hem =(. tråkigt.

ha en mysig fredag kväll

kramis




lycklig

 urch vilken hemsk bild men här åker vi pulka

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så söta är ni! Och vilka fina lyktor ni gjort.

2008-12-14 @ 18:15:10
URL: http://tessanaxelsson.blogg.se/
Postat av: sara

minns när vi åkte i den där backen ner till din pappa, livsfarligt... haha! Om det inte var skidor så var det med våra coola mopeder på sommaren, klädd i kjol och full fart i grusbacken, aj aj

2008-12-15 @ 17:55:01
URL: http://sarainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0