cellprov

Urch det är alltid lika hemskt att lägga sig i den där stolen. Sära lite mer på benen säger hon. Man är stel som en pinne å skakar lätt i kroppen, slappna av säger hon, nu tar jag på dig säger hon. Sen känner man hur hon gör nått där nere.... Nu känner du att det drar till lite i magen säger hon, man blir ännu spändare i kroppen..Urch urch men nu behöver jag inte ligga där å göra cellprov på 3 år YES!!!!
Nästa gång man måste visa upp sig så är väl förhoppningsvis då när jag får nästa barn....Är inte me barn, men nån gång inom 3 år hoppas jag att jag har fått en liten skrutt till =)
Fast å andra sidan så är ett cellprov inget mot va det är att föda barn,det gör ju lite ondare om man säger så. Men då får man ju i alla fall en liten bebis och värsta fall från cellprovet kan det ju vara cellförändringar å det vill man inte ha.
Mamma har opererats flera gånger mot det, så jag frågade henne i fall det va ärfligt å det va det lite =(...

Lämnade Elin på dagis vid kvart över 8. De skulle ta kort i dag så jag ville att hon skulle gå i dag fast jag är hemma å är sjuk. Är bättre nu men det är lika bra att vara hemma å få krafter till helgens 26 timmars jobb....
Känns så konstigt bara att vara ensam hemma, jag sätter till å med på barnkanalen fast inte hon är hemma. Jag tycker det är mysigt att höra barnpogram i bakrunden här hemma. Hör ju alltid det annars så det är lite som sällskap =D
Hämtar henne runt 3 tiden, så det blev några timmar. Hon behöver det känner jag. Men hon säger ju alltid att hon vill vara hemma me mamma i stället, men hon behöver träffa sina kompisar på dagis med. Hon har ju jätte kul när hon är där det märks ju.
Ne nu ska jag njuta av min "lediga" tid och verkligen ta det lungt.

Ha en bra torsdag..

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0