åka till mamma

I natt ska Elin sova hos min mamma. Å Elin är överlycklig. Jag jobbar ju hela dagen i morgon å Jonas ska jobba så då blir det bäst om hon sover borta så slipper man dra upp henne tidigt å åka i väg med henne. Sen kommer Filippa i morgon til mamma med så då får hon det ännu roligare =). Sen blir det väl att bada hos henne med. Vi har ju inget badkar å det har mamma så varje gång vi är där ska hon bada. Till å med på juldagen förra året så skulle hon bada. Knäppisen =). hon skulle komma hit åt.

I kväll är jag å Jonas ensama hemma då, blir mysigt. Det händer ju inte så ofta. Kommer sakna den höga ljudnivån kan jag tänka mig. Kommer bli helt tyst. Men man behöver lite par tid  med. Vi är ju mer än mamma å pappa.

Nu ska jag fixa i ordning mig lite. Ska packa lite till Elin. Vi ska väl åka strax.

Ha en bra dag.

Kramis


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gillar din blogg :)

Hoppas att du har haft en fin lördagsnatt!

Kram

2008-12-07 @ 03:13:15
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja det är helt otroligt vad irriterande det e när dom frågar.. och man kan ju inte precis blir sur på dom och säga att dom inte FÅR fråga det .. då kan man ju glömma jobbet >.<

2008-12-08 @ 00:18:29
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0